Pepparkakor!

Tjuhue, har bakat pepparkakor idag hos mormor och morfar med Felicia och Victor :)
Det blev ganska många iår också :P Victor gjorde en bil och albino-älgar och jag och Felicia hade lite mjölkrig ^^ Gulligt.. Vi fick Kaffe och kakor och sen kollade vi lite i källaren innan vi åkte hem :)
Det är så himla mycke snö ute just nu! Inte klokt.. De måste ju hålla sig kvar tills jul, annars blir jag ledsen :O Det är liksom en halvmeter snö på våran altan!
Alla har jullov förutom alla i min skola typ :S Vi slutar inte förrän på TISDAG.. Det suger!
Måste till stan och köpa juklapp! Får bli imorron eller tisdag ;)
Nu ska jag hitta något att äta, puss<3

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin