Planer inför torsdag

Imorgon känns det som att jag har fullt upp!
Jag börjar skolan 12:50 så jag hinner iaf sova (a)
Slutar halv 4 typ, och då ska jag åka till karlberg och möte Felicia där. Vi ska framkalla foton till almanackorna som vi ska ge våra släktingar i julklapp, Sen ska vi nog köpa lite andra julklappar också ;) Alltså, en dag i stan när det är vinter lär nog ta på krafterna, så jag ska nog se till att bastun är på när jag kommer hem sen (a) wiie..
Just nu sitter jag inne på facebook och msn, smsar och lyssnar på musik på Spotify ;)
Funderar på att sova snart assååååwwww ;D;D;D;D nejnnupallarjaginteskrivamerpussgodnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: den har jag aldrig hört innan men den var faktiskt bra ;) nej jag har nog ingen favorit låt för tillfället ;) vad ska du göra i helgen? :)

2009-12-18 @ 17:18:46
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin