Stan ;D

Ska snart till stan med sötis 1 och 2 :D Ellinore och Emilia alltså ;)
Ska fixa lite julklappar och så. Min buss gå om en kvart, jag ska möta dom i jakan, och sen tar vi tåget därifrån. Längesen jag träffade dom känns de som :( Har träffat en annan sötis idag också :$<3333
Hahha jag vill göra lite crazy things som jag inte får (a) Och inatt kollade jag på tecknade pelle svanslös. Stolt, eftersom jag inte har velat sett den sen jag va jätteliten eftersom jag tycker måns är läskig :$ hihihi sen kunde jag iaf inte sova -.-
Hade en enda lektion idag. MATTE. Astråkigt, vi började med skala som är vällldigt nödvändigt. Efter de fick vi gå hem men jag träffade sötnos en stund :$<333
Imorron har vi också bara en lektion, för sen har vi bara julshow och den tänker jag inte gå på, för de va frivilligt. slutar alltså typ halv 12 imorrn ;D Sen äre fan jullov! <3 Nu ska jag gå till bussen som säkert är sen -.-<33

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin