Volleyboll!

Jag hatar volleyboll! Man får blåmärken och ont i armarna och volleybollen är läskig :( Vi hade ju såklart volleybollturnering i skolan idag :P Jag ställde upp i laget för annars skulle vi inte ha något lag eftersom de måste vara med 2 tjejer om de ska vara ett mixlag, som vi hade anmält, och man kunde typ inte byta till ett killlag.. Så därför spelade jag volleyboll iaf :) Dom 3 första matcherna vann vi, men senare i kvartsfinalen förlorade vi så vi åkte ur :/ Då drog jag till farmor och farfar och åt pannkakor och sen hittade jag Emma på vägen till tåget så vi tog sällskap till Kallhäll :) Sen gick jag till Källtorp för att möta Nathalie, men när jag kom dit så hade hon en lektion innan hon slutade så jag väntade typ en timme.. Men sen träffade jag Johannes och vi drog runt i skolan i väntan på att nathalie skulle sluta, men han var tvungen att dra till bussen efter en stund så jag väntade själv tills hon slutade och då drog vi hem till mej och åt resterna av tårtan från i måndags (a) Sen skulle hon hem och äta middag och de skulle jag också, och nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på bra musik ^^ <3
har ett blåmärke på armen från volleybollen, men annars mår jag väl rätt så bra :)

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin