blåsigt ute

Ge mej arseniiiik! Ja, jag lyssnar på Håkan Hellström, men bara just den låten för den påminner om mycket<3 Jag åt lunch på mattelektionen, för vi fick en rast. Så då kunde jag dra direkt hem sen. Alex och jag gick tillsammans till tåget, shiit va de blåste ! Snacka om höstväder ute nu asså.. han har förresten klippt sig :P bara för att alla bryr sej liksom<3

Känn ingen sorg för mej götebooorg..!

blää, jag har tråkigt.. :( hoppas Michelle kan göra något när hon har slutat! Hon kommer nog messa mej snart. ska passa på och läsa lite småföretagande tills hon hör av sig. Skulle va kul ifall jag kunde träffa henne, för har inte träffat henne på aslänge :O



bby<3


Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin