Drama

Idag på dramat kom vi äntligen igång på riktigt! Vi gjorde upp ett inspelningsschema inför nästa termin och vi bestämde också redigeringstider. Vi fick tyvärr inte välja roller idag, men de gör vi säkert nästa gång :) Just nu kollar jag på Desperate Housewives som Willy snällt spelade in :D Jag har fortfarande inte sett andra avenyn men får kolla på den imorron efter skolan. Längtar tills jag får se avsnittet :P

Mamma har lärt sig ännu mer på Farmville idag! Riktigt stolt faktiskt :)
Och så har Willy fixat så att min dator fungerar igen :D Happyface!

Nu ska jag nog krypa ner i sängen ^^<3

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Ja innebandy är kul, kanske ska man börja :D du och jag eller :D:D?

2009-11-25 @ 11:13:34
URL: http://eellinooree.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin