Första Advent! :D

Hihihi idag är det första advent! Nu börjar det nästan kännas att de snart är jul även fast de är svårt att föreställa sej :O Märkligt.. Men iaf! :) Jag och mamma julpyntade igår, och resultatet i köksfönstret ser ni på bilden. Vaknade hos Ellizbby i morse, eftersom jag sov hos henne ;) Vi åt frukost, och sen spelade vi UNO x) Jag kom väl hem för typ en timme och en halv timme sen. Mamma och Willy är och handlar, så dom kommer hem lite senare :) När dom kommer hem ska vi fira min födelsedag för jag fyller år i morron och då ska jag fira hos pappa med släkten och så.. :) Mysigt! Imorron får jag också pynta lite i mitt rum hos pappa, så de ska bli kul :)
Nu ska jag ta något att äta ^^ Puss på er <3




Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin