Hemma..!

Äntligen hemma! Sitter och lyssnar på bra musik på Spotify och vill bara sova.. Najs dag imorrn. börja 10 och slutar 11:30.. Har inge administration eller småföretagande så hejåhå! De blir bara att dra hem, data, och sen till pappa och kolla på nya 50-tums teven han införskaffade förra veckan ^^ möjligt att jag får den förra teven i mitt rum, så då kanske jag kan se ordentligt x)

Nu vill jag bara säga vilken najs kväll de va igår! Tack för de 8D<333333333

Jag hittade en bild på Sebastian "Lillen" Qvarnström när han provade mina öron, inte bästa bilden direkt, men ändå x)



Johan den Gule



Ellinore den söte<3




Kommentarer
Postat av: johan den gule

johan den gule är coolast ;D <3

2009-11-02 @ 22:15:43
URL: http://cincoandneler.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin