Hissa och Dissa!



Jag vill hissa varm choklad! :D Hur mysigt är de inte att komma in från höstkylan och bara värma sej en kopp varm choklad? (: Gärna med vispad grädde!

                                 






Jag vill verkligen dissa snöblasket som ramlar ner från himlen just nu! Man blir irriterad, blöt och kall :( Jag hatar att frysa, och speciellt när man är blöt också! Så nej, jag tror ingen gillar de speciellt mycket. sen blir man förskyld också, så det finns inget bra med snöblask enligt mej. tyvär!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag dricker varm choklad just nu ;D mums!



Svar: Ah ellerhur, jag läste ut de två sista böckerna på tre veckor totalt, man fastnar verkligen i dem, när kmr det att vara premiär för filmen? :)

2009-11-05 @ 19:35:16
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin