inga datorer fungerar..!

Nu får jag panik! Inga datorer funkar som jag vill :( Min dator hemma är cp, och i skolan funkar inte Fishville :'( buhuu! Jag har faktiskt administrationslektion egentligen och vi ska rita kontor.. JÄTTEKUL :D Hade 3 timmar rast efter småföretagande saken, så jag var med Jesper i gymmet och sen åt vi lunch tillsammans. Äcklig ostekt hamburgare med 40 gurkskivor och en fralla som skulle föreställa hamburgerbröd.. Hahha min dag fungerar inte hller x) Ikväll äre drama som jag inte orkar gå på, men jag måste de iaf. Ska försöka hålla humöret uppe! Sen är de Desperate Housewives och Andra Avenyn ikväll också :) Ska kolla på Desperate Housewives efter dramat och Andra Avenyn innan. Fyller år om 6 dagar! WOHOO :D skitglad typ :P hahha..<3

PUSS<333

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin