Nathalie

Idag efter skolan drog jag till Källtorp och mötte Nathalie :) Sen gick vi hem till mig och käkade tacos! Grymt gott ;D Vi gjorde ett snabbt besök på datan innan vi drog ut en stund. Väldigt kallt ute måste jag säga! Jag fryser hela tiden, inte kul :( Efter att ha frusit tillräckligt gick vi in till datorn. Jag fixade lite på Nathalies farm på Farmville (a)

Nu kollar jag på Lyxfällan med mamma och Willy. Inne på msn också.
Längtar inte alls tills imorrn :( Börjar dagen med soc-möte.. Sen slutar jag inte förrän halv 5! Rolig fredag liksom :S Ska nog försöka sova tidigare idag så jag inte är så trött i morgon, men jag tror inte det hjälper.

Nu ska jag nog stänga av datorn och läsa "så länge vi båda andas" tills jag ska sova ^^ Puss<3

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin