Ny kurs!

I skolan så är läsåret uppdelat i 3 perioder, och vi har nyss påbörjat nummer 2 :) Det betyder att på torsdagar efter lunch har vi bytt ut livskunskap mot ett nytt ämne som heter bransch- och konsumentkunskap.
Idag var Elliz i skolan också :) Hon hade ledigt fram till halv 4 så hon ville vara med mej på mina lektioner :P Vi började morgonen med handel, och innan lovet hade vi en tävling. man skulle göra en reklamfilms-idé och den bästa idén skulle vinna en godispåse x) Man skulle rösta idag och min grupp vann ju såklart ;) Jag , Marie och Ivana hade en idé om en energidryck och så skulle livet bli ett party typ x) kom inte riktigt ihåg, men idén var ju bra iaf. Resten av handels-lektionen skulle man skriva 10 frågor om arbetsmiljön, och sen gå runt i skolan och fråga folk. Ellinore hjälpte mej och sen gick vi runt och frågade några stycken om vad dom tyckte. Det var rätt kul. Sen var de lunch och de va äcklig korvgryta så jag åt macka och sallad. fter lunch hade vi då alltså bransch- och konsumentkunskap. Vi fick ett papper med olika internet-sidor som vi skulle gå in ohc kolla på. en av dom var tradera.com där jag kollade på söta rosa mobiler hahah :P Eftersom Elli skulle ta 14:51 tåget från kungsängen så var vi kvar i skolan. Vi la oss i sofforna på media och kollade på gamla videoklipp ^^
Nu är jag iaf hemma. Ikväll ska jag, pappa och Åsa göra pizza ! Fett gott. Jag kommer ha maaasssor av ost på min (a) Nu blev jag hungrig...

bild från google

Saknar en speciell person <3

 


Kommentarer
Postat av: Ellinore

super mysig dag :D

kul att vara med dig bvän :D

puss<3

2009-11-05 @ 18:01:30
URL: http://eellinooree.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin