Presenter! ;D

Jag fick 2 presenter idag! Även fast jag inte fyller år förrän imorgon :D Ett av Willy, och ett av mamma. Av mamma fick jag tjocka sockor från H&M och av Willy fick jag högtalare till min laptop :D:D:D As nice!! :D I morron kommer jag få 2 presenter till av mamma och sen på kvällen ska jag till pappa, och då kommer farmor, farfar, åsas föräldrar och bror och så kommer väl Felicia också :D Sen hoppas jag Anna kan komma så vi kan kolla på ogifta par (a) en klassiker för oss :) <3333

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis i förskott! :)

Svar: hmm i vecka blir det att bo hos pappa och så ska man ta svininfluensa sprutan, annars vet jag inte, sjd? :)

2009-11-29 @ 19:25:57
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: ah jag har också börjat bo varannan vecka så jag vet inte riktigt hur det funkar riktigt ännu, innan har jag bara varit hos pappa varannan helg men jag kände att det var för lite ;)

När skilde sig dina föräldrar? :)



tacktack hoppas inte jag heller får biverkningar ;)

2009-11-29 @ 20:34:06
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin