Söndag

Vaknade upp i Viksjö, hos ellinore :) Vi åt frukost samtidigt som vi kollade på "twilight". Efteråt drog jag hem och åt en bulle, och sen drog jag till Jesper <33 Jag var tvungen att kolla på en blodig psykofilm :( Han tyckte den va jättebra :O Sen envisades han med att spela CS.. Hahaha nörd. När jag kom hem kollade jag på kvalmatchen mellan Djurgårn och assyriska, och SJÄLKLART vinner ju idioterna! (Djurgården om ingen fattar) gaaaaah! Ingenting i årets allsvenskan har blivit bra! :( Aja nu lyssnar jag på musik på spotify och ska snart spela Farmville så jag blir på bra (bättre) humör (a)<33

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin