Uppehåll

Nu har jag haft ett litet blogguppehåll i typ en vecka och lite till :P Men nu kommer jag igång igen! Och nu när jag börjar blogga igen har jag gjort en ny header också ;) Sitter i mitt rum hos mamma och lyssnar på Mew. En ny Musik-upptäckt! Älskar dom..<3 Var i skolan som vanligt idag, sen kom Lindberg til UBG och vi letade efter Jeppe ett tag. När vi hittade honom va vi i gymmet en stund. Strax efteråt drog Jocke hem, och jag och Jesper åkte til stan för han skulle byta sin tungpiercing och jag skulle tydligen vara med :P Aja, de gick ju bra iaf, fast jag tyckte att de såg lite läskigt ut. Efter stan åkte jag hem till pappa, packade, drog till mamma och nu sitter jag alltså här! Mina fiskar i Fishville är nog färdiga nu. Ska kolla till dom<3 Hahah när jag sökte på "Mew" på google kom de upp en pokémon :P Tyckte väl jag kände igen namnet sen tidigare :O Jag tyckte faktiskt om Pokémon när jag va liten x)

Kommentarer
Postat av: Ellinore

hihi gullig du är som gilla det, jag gilla det faktiskt oxå O; söta vi var då:D<3

2009-11-25 @ 18:40:50
URL: http://eellinooree.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin