Vaccin!

I min skola fick vi vaccinera oss om vi ville. Då skulle man skriva en lapp och lämna in till syster, men jag gjorde aldrig de förut, så jag trodde inte jag skulle få vaccin. MEN idag i skolan står de på info-skärmen att de är drop-in sak så man kunde vaccinera sig om man ville :) Jag gick dit direkt och skrev i en hälsodeklaration, och lämnade till syster. Hon va tvungen att ringa pappa och kolla om det var okej att jag fick vaccinera mej, eftersom jag inte är myndig. Sprutan gjorde faktiskt ont tyckte jag :( men jag är rätt känslig med sånna saker :P Just nu har jag ont i armen, men jag hoppas jag inte blir sjuk! <3


Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin