Facebook+Spotify

Sitter inne på Facebook och spelar farmville och resturant city samtidigt som jag lyssnart på Muse på Spotify och saknar folk!
Särskilt Ellinore och Jesper.
De var jättelänge sen jag träffade min älskling (Jesper) :( Saknar han otroligt mycket<3
Självklart saknar jag Ellinore-bby också! Henne ska jag träffa på Lördag innan vi ska på festfestfest :)
Sen längtar jag tills imorrn då jag får träffa massa människor jag inte sett på länge!
Bara för att Muse är så bra måste jag lägga in en av deras låtar (a) Jag tycker dom är grymt bra!

Muse - Uprising:


Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin