Hos Ellinore :D

Jag är nu hos elliz :) vi har ätit middag, kött och hasselbackspotatis, och nu är vi nästan färdigsminkade ;)
Vi ska ju vara katter ikväll så vi har ju våra snygga kattöron på oss, men Elliz katter blir rädda för oss! :P
Jag tycker jag mest ser ut som en fjortis, men de är ju halloween så.. ;)
Våran buss går om ungefär en halvtimme, och vi ska träffa Emilia i Jakan kanske, för hon ska också till Kungsängen fast inte på samma fest som jag och Ellinore.
Här är Katterna ;)


Mjaoooo ! <3

Kommentarer
Postat av: Lerner

Kan jag få hennes nummber hon till vänster ??? <3

2009-11-03 @ 12:03:14

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin