Tråkigt

Hej allihopa :) Jag har fett tråkigt.. Sitter inne på msn och pratar med älskling :) de är inte tråkigt, men allt annat är tråkigt.. Tur att man kan lyssna på musik iaf! Just nu lyssnar jag på Muse :D Dom är ju bara för bra hihi!
Dålig hårdag också.. ;( Mitt hår vill inte som jag vill och då blir jag på dåligt humör! Natta drog nyss, så jag är ensam hemma. Vad ska man göra ? Och inte nog med de så åkte Bajen ur allsvenskan ;'( Så jävla dåligt! Gaah.. Fick ett sms av Gustav (Djurgårdare) där de stod; Heja Bajen!
hmm..

Aja imorrn är de hemmapremiär på Zinken för Hammarby Bandy :D De ska bli najs! De är några stycken som ska dit, så de blir roligt :) Innan matchen ska jag kanske till Jakan med mamma och shoppa (a) <3


Kommentarer
Postat av: Johanna<3

testkommentar! :)<3

2009-10-29 @ 19:28:42
URL: http://enqvistens.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Kul gumman att du har börjat blogg :D då kan vi läsa varandras bloggar, tack för du har stöttat mig idag när jag har mått piss off<333

2009-10-29 @ 21:18:24
URL: http://eellinooree.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin