Trött!

Kom nyss ut från duschen. Sov hos älskling inatt ^^ Jag måste äta något nu innan jag drar till Ellinore! Fett hungrig.
Hammarby vann igår mot Broberg på zinken :) Kul! Domarn sög som vanligt men de gick ju bra tillslut :)
Och efter matchen satt vi på Stinsen tills dom stängde och efteråt åkte jag alltså hem till Jesper.

Igår innan matchen var jag med Anna i Jakan :D Vi fikade på Tasty's som gamla tider :')
Hon fyller förresten år idag :D

Ikväll blir de fest! Jag och Ellinore ska klä ut oss till katter x) hahah! Vi kommer va så söta så ^^


Varm choklad i Jakan! Annas sked ville va med på bild ;)


Söta Anna :)<3

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin