changes

Allt har förändrats på så kort tid. För några år sedan var jag som alla andra i mitt umgänge. Efter ett tag träffade jag nya människor, som var helt annorlunda. Jag förändrades mer och mer. Sen träffade jag ännu fler nya människor, och det blev förändringar hit och förändringar dit. Frågan är om det ens är bra ? Ska man verkligen bli påverkad av vem man umgås med ? Jag vet iaf att jag nu har bättre självförtroende än förut. Det är bra. Jag kanske har lärt mej att inte styras av andra. Nu det senaste året har jag verkligen förändrats. Gjort saker för första gången.. utvecklats. allt kom på en gång. Nu när jag ser tillbaka, så ser jag mina gamla vänner. Jag ser hur jag på något sätt lämnat dom bakom mej. Jag passar inte in där längre. Jag är inte samma person nu som jag var då. Undrar vart jag hör hemma egentligen.. :( :( </3

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin