home alone

tjatjaa, jag sitter här hemma och har nothing to do. är sjuk typ. Eller ja, jag svimmade när jag skulle göra frukost och nu är jag lite yr och har ont i huvudet. Ingen idé att gå till skolan då, för kommer bara dö då. Btw så ska jag börja träna nu! Min kropp är så otränad så de är inte sant, och jag hatar den. tyvär så kommer min frukost inte bli så nyttig :/ aja, ska börja köra seriöst i gymmet när jag får pengar. Då ska jag köpa träningskläder och gymhandskar ;) Anna får bli min coach har jag bestämt. Hon får hjälpa mej i gymmet och göra mej sällskap :) Måste börja ändra mina matvanor, och de har jag också gjort. Börjat äta mer, och börjat tänka på VAD jag äter också, men har inte riktig koll ännu. Måste snacka med idrottsläraren om lite saker och så.. Men jag tror de kommer bli bra iaf. Sen nästa vecka eller veckan därpå så ska jag börja träna golf igen. Har faktiskt saknat det lite, och vill kunna vara bra på något. Jag var ändå rätt så duktig när jag väl spelade (a) Så nu ska jag börja med de igen!
Men nu när man sitter ensam hemma och är sjuk så kan man inte låta bli att äta nåt onyttigt (a) hihihi

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin