JENSEN södra

Haha hej!
Har inte bloggat på typ 100 år/dagar xp
Jag har nu börjat min nya skola. JENSEN Södra på södermalm ;) awesome
Jag trivs väldigt bra och saknar inte UBG överhuvudtaget !
Har nyss käkat lunch med Jenny och Jossan, men Jenny drog nyss hem eftersom hon är sjuk stackar'N :( Om ca 10 minuter börjar min sista lektion. Småföretagande B. Vi håller på med ett projekt som går ut på att starta ett företag på låtsas och sen driva de :) I min grupp är det jag, Jenny, Josefin, Melanie och Daniel. Vi "säljer" en termos-kopp med lock i olika färger xp haha företaget heter "KOPPS" ;D Jag slutar 5 idag :S började 8 med idrott och sen en timmes hål innan spanska steg 3. efter spanskan åt vi som sagt lunch och nu väntar vi bara på att lektionen ska börja. Efter skolan ska jag träffa Anna och vi ska dra hem till mej och då blir det förändring på HÖG nivå! Vi ska färga håret svart ^^ Jag har liksom alltid varit blond, men nu vill jag byta till nåt annat. Passar jag inte i svart färgar jag det brunt eller nåt.. hehhee lite nervös! Köpte färg igår :)

Jag saknar min älskling. Tommy <3 hihi
på torsdag har vi varit tillsammans 1 månad :D wiie
Älskar dej :3 puss

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin