mycket

Har inte skrivit på aslänge typ.
Men vi har efter mycket problem kommit fram till att vi ska till Sicilien i sommar. Alltså Jag, Mamma ooch Willy. Vi åker med min gudmor och hennes familj. Trevligt. I juli sak vi åka..
I Fredags oc Lördags var jag sjuk men på lördagkvällen gick jag ändå på konsert!. Man kan ju inte missa THÅSTRÖM vafan :O Konserten var gaaalet bra!! Felicia som jag va där med, höll på och svimma efter typ halva konserten så jag fick stå typ längst fram ensam. Men guuud va jag ÄLSKAR Thåström.. shiiiet han är grym den gubben. 53 år typ och ändå så jäkla fucking bra! :D
Idag är jag ledig från skolan för de är studiedag för lärarna, men ska ändå läsa lite näthandel för vi har läxa till imorron.. Några ord bara, så de blir inte så jobbigt.. Ska äta smörgås nu, med ägg och typ nån ost. fast inte på samma macka dock :P Nu ska jag köppla in mina högtalare i datorn och köra hardstye!! MOHAHAHHAHAH <3
btw jag har snott Willys Adidas-jacka (a) hihihi :$
Sådärja, ni ville ha en bild på mej. jag vet ;)

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin