Natta ikväll. Linnea imorron

Heeeiiii !
Sitter i mitt rum vid min lilla rosa älskling medans natta sitter i andra änden av rummet med sin lilla vita laptop x) Vi är så sociala med varandra ;D Vi va i stan idag och jag köpte ett nytt vitt långt linne från Gina Tricot och en lila tröja också :) Söt <3 Imorgon ska jag träffa Linnea snutte! Ska möta henne i jakan, för hon ska fixa sina naglar ;) Sen vet jag inte vad vi hittar på :) Kanske en fika (a) På kvällen hoppas vi på fest men jag vet inte.. Hon ska iaf sova hos mej :) <3 Ska bli myyys (a) RAWR LINNEA RAWR! snutthhee

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men snutte,RAWR!!

Love you

2010-01-22 @ 22:53:56

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin