oaktiv

Har varit väldigt oaktiv under lovet. De är de många som håller med om. Inte minst mina föräldrar.
Jag har kommit fram till en sak. Jag ska bara göra de som jag vill, så min mamma äntligen förstår att jag är 16 och inte 9. Nice när jag blir 18 men de är 2 låååånga år kvar.. grr.. är inte på humör. Skrev endast för att Leo ville ha nåt att läsa x) Varsågod :D Ska förresten köpa nya solgasögon från H&M. Dom är hjärtformade och jättesöta (a) <3
Match imorron mot sandviken. minns jag rätt ? ;)
Go Bajen <3

Kommentarer
Postat av: Kc

Okiei det är bra att höra ^^,<33

Hur mår dudå??>33

2010-01-08 @ 00:56:24
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: vad bra :D jo men det kan ju bli så, att man blir lite depp och seg av vintern.. de senaste dagarna har jag hunnit vara sjuk lite men träffat mycket vänner och igår var det lite fest, själv då? :)

2010-01-09 @ 14:44:38
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin