Piercing ;D

Nu har jag äntligen piercat mej!
Gjorde de i onsdags tillsammans med Jesper i stan. vi drog dit direkt efter skolan och jag var skitnervös!
Först fick jag berätta vart jag ville ha den, så hon som skulle pierca fick markera med en penna, men jag ändrade den hela tiden så hon fick markera typ 4 gånger innan jag blev nöjd :P Sen tog hon tången i min läpp, och satte nålen emot. Sen tryckte hon genom nålen och de gjorde ganska så ont i typ 2 sekunder. Efteråt blev hela läppen bedövad typ, så det kändes askonstigt. Men jag var glad över att det var över! Det kostade 350 kronor, och det var det absolut värt! :)
Efteråt åkte vi till gymmet där vi träffade Alex. Vi var där en stund men sen drog jag hem. Fick leta mej från fryshuset till tvärbanan (som jag aldrig har åkt förut) och så skulle jag åka till årstaberg (där jag heller aldrig har varit) för att därifrån ta pendeln hem till Kallhäll :P Det gick faktiskt bra! Fett stolt (a)
Här är bild på min piercing! :D<3
Min läpp är ganska svullen :(
Puss på er! <3

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin