Shopping med Snutte :D <3

Började veckan med ännu ett möte med kuratorn.
Jag ska försöka tänka positivt.
Lunch
Administrationslektionen handlade om arkivering, och det gick ganska bra faktiskt :)
Jag, Marie och Linnea gjorde klart Bransch- och produktkunskapsuppgiften på lunchen så vi fick gå tidigare sa Mette! Jag och Linnea (snutte) drog till jakan och åt på BK :D tjockisar (a)
Efteråt hamnade vi på H&M i provrummen och provade 40 miljoner olika plagg kändes det som :O Lovar, vi va där en timme minst! Jag hittade iaf två låmgärmade tröjor. En mörkrosa med små knappar, och en vit med rosa ränder på. Och så hittade jag ett par Jeans-Leggins. Eller asså det va jeans-material fast det var i leggins form ? haha, dom var snygga iaf ;) Efter H&M provade vi jeans i den nya butiken "RIOT". Där köpte jag ett par för 300 som va snygga ;D Jag och Linnea gick vidare till "Tasty's" och tog en fika. Kladdkaka med grädde och en varsin Cola ;) Mysigt.
Veckan började väl helt okej egentligen förutom vissa saker.. Men tack Linnea för en underbar måndagseftermiddag! :D
Sen har jag och pappa äntligen fått igång vårat trådlösa nätverk eller vad det heter! Så nu har jag internet på min söta rosa älskling <3
Bara älskar den här tröjan :D <3

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin