skolan har börjat..

Och dääär tog lovet slut..! Vaknade halv 8 av mobilen, och självklart ligger den längst bort i rummet..! Jag stängde av den och gick och la mej igen x) Vaknade 45 minuter senare, och blev stressad.. -.- Men jag hann till tåget i tid :) Efter skolan träffade jag Jesper och jag va med han en stund <3
Nu har jag precis ätit, och sitter här vid datorn med mina högtalare (a) Hardstyle dunkar i rummet :D älskar de <333
Imorgon börjar dramat på kulturskolan igen! Nu ska vi väl ändå börja öva på manuset ? Det är blir min sista termin på teatern, för har börjat tröttna på de :S Men ska vara med i filmen vi ska spela in iaf :) och sen hoppas jag det blir en övernattning med teatergruppen också (a) <3
Dark psychedelic trance
Mamma hatar det här (a) <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: vad busigt av er, vad ska du pierca dig då? :)

2010-01-11 @ 17:32:41
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Kc

Jag vaknade bara upp :/

För att jag avr så nervös inför skolan :(

& tyvärr kunde jag inte sova om igen :/

Och jaa jag var verkligen trött i skolan, direkt när man kom hem så sov jag XD

2010-01-12 @ 04:11:35
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: Ellinore

hallå ;)!

hoppas du mår bra nu i vintervädret fast det är mörkt och kallt :(

jag har äntligen börjat videobloggat, det var riktigt kul. om du vill kolla in det så kika in min blogg. Eller kanske bara vill du ställa en fråga :)?

du har skit fin blogg btw ;)

pöözz!<3

2010-01-13 @ 22:55:36
URL: http://eellinooree.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin