Tisdag eftermiddag

Michelle bby mötte mej i kungsängen efter jag slutat skolan. Vi drog till jakan.
Vi köpte PUCKO på coop nära, och kollade lite i affärer.
Jag har kommit på att jag inte behöver vara orolig ifall jag måste skaffa glasögon ! Asså jag behöver verkligen inte det, men IFALL jag skulle behöva det, vet jag vilka jag vill ha ;)
Vi tog bussen hem, och nu har jag precis ätit och väntar på att gå till tåget. Ska på första drama-lektionen för iår :) Då kommer jag få träffa Ellinore-älskobarn ! <3
Jag saknar WoW<3

Kommentarer
Postat av: Ellinore

men hallå johanna har jag missat nått :O ska du har glass ögon :O berätta :Dpuss<3

2010-01-21 @ 20:34:20
URL: http://eellinooree.blogg.se/
Postat av: Michelle

Pucko i veckan ellllöör?!?!<3

2010-01-22 @ 10:58:24
URL: http://typmichelles.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin