@Balkongen

Chillar på balkongen med en skön spotifylista i bakgrunden. Åt lite av den gigantiska melonen som fanns i kylskåpet, gud vad gott det kan vara med vattenmelon! Det var grymt längesen jag åt vattenmelon, så hade glömt hur gott det var.
Jag var ju hos Eva igår i hennes nya lägenhet. Den var mysig och ändå rätt stor för att vara en etta. Den låg bra till, även om jag inte vill bo i den här delen av Stockholm. Vid 1-tiden drog jag hem. Jag tog sällskap med Martin och vi skulle ta sista tåget trodde vi, men det hade redan gått när vi kom till stationen så det var bara att vänta på nattbussen.. hehe. När jag kom hem somnade jag på en gång för jag var sååå trött.
Solen steker och jag ska lägga mej i solen nu igen! See you<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är de nog haha ;D

2010-06-29 @ 12:27:08
URL: http://vikenungen.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: ja visst är hon =)

hur är det med dig? =)

2010-06-29 @ 14:49:44
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin