dagen!

Tjenatjena!
Ja imorse skulle jag ju på besök på John Bauer, men fick sms av Anki som tydligen var sjuk. Jaha, och där satt jag halv 8 i köket halvdöd med en macka i handen. Jag fick gå och lägga mej igen då, för jag var verkligen dödstrött! Vaknade runt 11 för pappa väckte mej då, och undrade varför jag fortfarande var hemma. Sen blev det jordgubbar och Cola ute på altanen i solskenet :) Har faktiskt lyckats bli brun! på framsidan iaf ;p ska väl sola ryggen snart också så jag inte är brun på framsidan och vit på baksidan ;) Åsa drog nyss och träffade Maggan, så jag ska väl kika lite i skafferiet och äta något onyttigt ;D höhö sån är jag. Senare bär det av till Mammi med all packning jag ska ha med till Sicilien. Jag skulle egentligen till Eva ikväll men jag pallar inget idag haha. Nej nu ska jag ut i solen ! :)

Kommentarer
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

sV: tack :)

2010-06-28 @ 16:52:56
URL: http://towe.webblogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin