Jag lever mitt liv igen, med en bättre start denna gång

Äntligen bra. Gud vad skönt. Trodde ej att det skulle gå dethära. usch. Men nu är du borta ! TACK. inser nu att jag inte behöver dej, även om jag ibland i min ensamhet saknar de stunder vi hade tsm. Jahaja, sommar nu då. hihihihi. vart på grönan sammanlagt 7 gånger iår. guldkort ni vet. ;). höhöhöhöhöhö jag är trött. btw ska byta skola. :D:D:D:D:D:D asnice svär. Ny start! <3 ska på möte hos john bauer imorron kl. 10. Sen vettefan va som händer. ligga på gräsmattan hemma och sola ? JAPP. Ska börja läsa "män som hatar kvinnor". På tisdag är det Twilight Movie Night ! LÄNGTAR <3 Onsdag sova, sen va hemma bara. juste då ska jag ju vara hos mamma.. hmm. får gå dit på tisdag kanske för pallar nog inte dt imorrn. varannan vecka suger på sommaren :) På torsdag ska jag kanske träffa Tommy-tuff-tuff från Vaxholm. Han jobbar i tuff-tuff-tåget på grönan, den coolingen. hej. På fredag ska jag bara vara hemma och packa, chilla och umgås med MAMMI och WILZON. På lördag åker jag och mamma och willy till SICILIEN en vecka med min gudmor och hennes familj. asnice likzom. VÄRME, SOL och jag slipper det här! Jag vill flytta. Jag vill ha en mysig lägenhet på söder. ge mej :) palla förorten assåååå blööö.
BILDERRRRRrrRRrrrrrRRR
HEJ JAG ÄR SOM JAG ÄR (:
Mina p12-kompisar... hehe ^^
avkoppling
Fredde :)
hej jag älskar jordgubbar
Jag är awesome, jag vet.

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin