sol, vind, regn och åska

Jag var tvungen att dra förbi pappa en sväng och hämta mina nycklar hem till mamma eftersom jag hade glömt dom där. Det var grymt varmt ute så jag nästan dog. Men sen när jag går mot mamma så ser jag dom där hemska mörka svarta molnen bakom mej så jag nästan sprang hem till mamma ! När jag kom in och hade startat datorn och satt mej på balkongen så kom regnet och åskan. Usch jag hatar verkligen åska. Tycker inte om det alls. Det kan vara mysigt om man har sällskap, och sitter inne och myser till en bra film (tex Eclipse ^^) men inte annars ! Usch nej. Men det verkar inte ha varit ihållande regn eftersom nu skiner solen igen. Men det blev något svalare ute, för jag sitter i mjukisdress här på balkongen och tycker inte alls det är varmt :O. menmen.. Jag ska iaf tvätta håret nu så man har snygg frisyr imorgon när jag ska besöka John Bauer :) Justfan, ska ringa Jensen Södra också och boka tid hos dom.. jädrans, skulle jag ha gjort tidigare idag. Får ringa nu innan duschen! :)
Btw mina nya gula shorts från H&M är ju skitsnygga och jag älskar dom! Använde dom första gången igår. Jättesköna och så MEN självklart ramlar knappen av -.- Måste fixa den innan vi drar till Sicilien. PÅ LÖRDAG :D kommer bli tjockt najZ assåå. Men ja juste, Jensen sen duschen sen fixa knappen.. Sen dator :) pöss <3
-
BRA VÄDER
-
DÅLIGT VÄDER

-
Knappen saknas :(


Kommentarer
Postat av: Lina :)

Tjennaaa! har en liten frågestund på bloggen, och tänkte att just du kanske skulle vilja ställa någon fråga bara? :) och en av dom som (jag tycker) har snyggast blogg får en FET länk. :)

puss!

2010-06-30 @ 16:11:29
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: hihi okej :D såg du alla tre filmerna eller bara Eclipse?



Skulle vara roligt att få din åsikt om att bli vuxen (kolla mitt inlägg "Att bli vuxen!!") :)

2010-06-30 @ 17:05:41
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: ja, jag läste det på deras hemsida då jag och min pojkvän tänkte boka biljetter till den igår, men det var bara tre konstiga platser kvar.



Åh, jag håller med dig, jätte bra åsikt, tack! :D

2010-06-30 @ 17:23:04
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: haha oj, så smarta var ju inte jag och min pojkvän ;P



Lägga till varandra på bloglovin? :D

2010-06-30 @ 17:28:12
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin