boooring

Tjatjaa
Har nyss kommit till pappa och det är bara jag och min låtsasmorbror här hemma. Pappa och Åsa kommer hem imorgon från deras semester på Cypern.
Hade endast en lektion idag och det var matteprov..! Det gick faktiskt rätt bra tror jag :) Efter de slutade vi och då var klockan typ halv 12 :P Linnea skulle bara göra en grej i administration och sen drog vi till Konsum i Tibble och köpte chips, dip, gräddfil och en 2liters cola (a) tjockisar.. :$ Vi drog hem till henne, kollade lite på tv och snackade. Vid 3 befann vi oss i Kungsängen centrum för jag skulle till um.
När jag kom hem åt jag någon lasagne-liknande maträtt mamma gjort :P
Nu sitter jag alltså här hos pappa och har fett med tråkigt :( Måste läsa ut min svenskbok tills imorron så de kan jag ju göra nu! Duktig flickaaa <3

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin