Christoffer

Tjatjaaa, ska dra och träffa Christoffer snart :) Aslängesen jag träffade han, så ska bli nice! Behöver verkligen träffa alla er som jag knappt ser längre :( Synd att de ska bli så<3
Mamma fyller år i morgon, så vi hade gäster för ett tag sen, och jag åt glass och bär :D wiie tjock.
igår hade jag en najs bastukväll hemma hos mej med Ellinore, Andreas och Felicia :D heheh bastade i typ flera timmar kändes de som men de va nice ;) Vi sov hos mig sen, och min låtsasmorbror som bygger vårat kök kom hem mitt i natten och typ skrämde oss :O hahah Fast Felicia sov inte hos mej för hon fick skjuts hem. Nu väntar jag bara på att Cribbz ska ringa så jag kan dra och träffa den lilla sötbollen<3
Ha en nice kväll alla :D <3

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin