LUNCHRAST

I min klass har vi ökenlånga lunchraster. Det är sant. Typ en och en halvtimme.. Inte kul! Jag fick två kronor av Linnea så jag gick och köpte en cola i cafeterian :) I <3 Cola liksom. Nu sitter vi i datasalen. Marie, Linnea och Ivana gör näthandeluppgifter som jag redan har gjort. Våran lektion börjar 12:50, alltså om en halvtimme. Efter skolan ska jag träffa Anna och Andreas. Anna ska färga mitt hår igen, och fixa till fläckarna som uppstod vid förra färgningen :P Andreas ville bada bastu så de kanske blir så också :) Min facebook på skolans dator är cepee så kommer inte in på farmville :O panik! Om Berit inte skulle ha haft genomgång av vårat kommande grupparbete så skulle jag ha tagit ledigt från administrationen, för jag har en ledighet som jag kan ta ut. Men nu gick inte de idag, så Andreas måste vänta tills jag slutar! Stackarn.. hehehehheheheheheee

Kommentarer

Hejsan, vad kul att Du vill kommentera!:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg Dej?

Din mejl-adress: (endast för mej)

Vad heter Din blogg?:

Då var det dags att kommentera. Skriv Din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin